Route 66 - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Jesieb - WaarBenJij.nu Route 66 - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Jesieb - WaarBenJij.nu

Route 66

Door: Jesieb

Blijf op de hoogte en volg Jesieb

19 September 2010 | Verenigde Staten, Flagstaff

Ha mensen, leuk hoor om jullie reacties te lezen hier aan de overkant van de oceaan. We zitten nu in een motel aan de Route 66. Morgen gaan we de Grand Canyon in. Een helikopter vlucht maken. Overmorgen volgen we een deel van Route 66. Het weer is hier iets aangenamer dan in Vegas. Wat een hitte zeg de hele dag door. Siebo is druk aan het filmen geweest. Hij rijdt ergens achterin de groep van 16 motoren en ik rijd ergens voorin. Er is nog een vrouwelijke rijder. Ze heet Ilona en komt uit voormalig DDR. Ze is 52 en rijdt lekker strak. Ik kan op deze motor nog lekkerder bochten rijden dan op mijn Fazer heb ik het idee. Het landschap hier wisselt steeds. We hebben vandaag al een stuk door de Canyon gereden en ook hebben we het Zionpark gehad. Geweldig natuurschoon!! Nou ik stop er mee want we gaan gezamenlijk een hapje eten hier aan de Route 66. Btw de mensen zijn helemaal enthousiast hier als ze onze groep met motorrijders zien. We zijn al ...tig keer op de foto gezet. Wel grappig hoor. Ik verlang wel weer naar wat fruit en groente of een lekkere hollandse pot eten want dat valt hier wel tegen. Veel chicken, hamburgers, bacon and eggs.....en toast. Maar zulk heerlijk brood als in Nederland dat kennen ze hier niet helaas..........Gelukkig gaat de toiletgang nog wel goed haha.....Nou mensen de groetjes aan jullie allemaal. Siebo zal morgen wel weer een verslagje schrijven. Jes

• 20 September 2010 - 20:03

Ilone:

He lieve Jes en Siebo.

Wat een geweldige reis zeg. Heerlijk om te lezen maar natuurlijker nog leuker om te doen.
    Tja en dat bekijks dat geloof ik direct. Is toch ook gaaf om te zien.
    Ontzettend veel plezier met de helikopter vlucht en natuurlijk met de verdere reis.
    We verheugen ons op jullie verhalen en foto's.
    Lieve mensen geniet ervan en kom heel huids terug met de alle ervaringen. Geniet van alles om je heen en van elkaar.
    Dikke kus en knuffel J en I