Hurricane - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Jesieb - WaarBenJij.nu Hurricane - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Jesieb - WaarBenJij.nu

Hurricane

Door: Jesieb

Blijf op de hoogte en volg Jesieb

18 September 2010 | Verenigde Staten, Hurricane

Hallo mensen, nu ff een kort verhaaltje van mij (Jeske). Ik zit nu ff achter de pc in een washok van het hotel. Achter mij staan mexicaanse dames de lakens te vouwen. Grappig land hoor Amerika. Alles kan hier. En alles is groot, het is warm hier in de woestijn en droog. Maar overal binnen is airco dus ik ben inmiddels al snipverkouden. Heel lastig hoor als je op de motor rijdt. Ik heb toch maar voor een Harley gekozen ipv een honda. Er stond nog eentje in de garage. Ik dacht dat lukt mij nooit zo'n bakbeest te beheersen en toch...........hij rijdt monster. Het easy rider gevoel al een paar keer gehad deze week. Gisteren in Vegas onze ogen uitgekeken in al de gokpaleizen, winkels en hotels. Niet normaal meer wat een gekte en een kits. Van alles is nagebouwd. Venetie en de eifeltoren. Je kunt alles aanschouwen. En dan de mensen. Zo overdreven en veel dikke mensen ook. Voor Lars een prima place to be dacht ik nog. Allemaal chicks in korte strakke jurkjes en hoge hakken die naar een bar gingen die helemaal hot schijnt te zijn. Ze stonden in lange rijen voor de ingang. Allemaal security eromheen.
Na een vet ontbijtje zijn we vanochtend verder de woestijn ingetrokken. Nu zitten we in Hurricane in de middle of nowhere....in de dessert. Natuurlijk heeft onze kamer airco en 2 hele grote bedden en koelkast, magnetron en koffieapparaat. En een big tv met een heleboel zenders en veeeeeel reclame. We hebben net een bbq georganiseerd met de groep. Een geweldige groep Nederlanders, een belgisch echtpaar van midden 70 (jaja....) lachen met die lui en een vijftal Duitsers. Het klikt geweldig goed. Overmorgen gaan we een helikoptervlucht maken over de canyon. Veel zin in. Maar morgen eerst naar Flagstaff. Door het Zion park. Lange reis dat wel maar mijn Harley sportster 1200 brengt me overal. Heerlijk dat ronkende stuk metaal onder mijn kont. Wat een belevenis mensen....helaas kan ik geen foto's plaatsen. Dat doe ik wel als ik terug ben in Nederland. Zet ze wel op facebook ofzo. Nou bedankt voor alle reacties en tot ziens. xxxJes

  • 19 September 2010 - 18:09

    Almara,Emile,Nila:

    Wat goed om te horen dat alles goed gaat.
    En wat een avonturen allemaal zeg,prachtig!
    Veel plezier ook met de helikopter vlucht.
    We denken aan jullie..

    X van het thuisfront

  • 19 September 2010 - 18:17

    Miki:

    nou das cool hoor jeske op een dikke harley. aub geen beren doodrijden he. right on

  • 19 September 2010 - 19:11

    Ronald En Linda :

    Hee Jes en Sieb! Wat een belevenissen. We zijn erg benieuwd naar de foto's. Met Jacob is alles super. Fluit de hele dag door! Groetjes en een goede reis verder, Ronald, Linda Julian en Thijmen.

    ps. Jes: onze cv is stuk dus we hebben even van je douche gebruikgemaakt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hurricane

Jesieb goes USA

Recente Reisverslagen:

29 September 2010

Wennen

27 September 2010

@Home

23 September 2010

How the South-west was won

20 September 2010

Wereldwonder

19 September 2010

Route 66
Jesieb

Jeske en Siebo zijn reislustige partners en laten dit zo nu en dan ook weten. Enjoy life so much if possible.

Actief sinds 07 Sept. 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 13677

Voorgaande reizen:

01 November 2015 - 25 November 2015

Jesieb goes Thai/Laos

25 Oktober 2013 - 05 November 2013

Jesieb goes Oman

30 Juni 2011 - 16 Juli 2011

Jesieb goes Noorwegen

11 September 2010 - 26 September 2010

Jesieb goes USA

Landen bezocht: