Van Yosemite Death valley to Vegas - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jesieb - WaarBenJij.nu Van Yosemite Death valley to Vegas - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jesieb - WaarBenJij.nu

Van Yosemite Death valley to Vegas

Door: Jesieb

Blijf op de hoogte en volg Jesieb

17 September 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Via veel hairpinbochten slingeren we over Mount Hamilton richting Merced, een Mexicaanse enclave, slaapplek met zwembad. Het Yosemite park is adembenemend, een etappe met veel Kodakmomenten. Imposante bergen, belevenis op niveau, kan het nog mooier dan? Op de borden langs de Route 140 staat een tekst met "Fast speeding kill Bears".
..het menu op de 17e is de bakoven
van Death valley, de zoutmeren onder sealevel, bloody hot, +/- 40 boven nul. Gelukkig blijven onze Harleys intact, want de gieren vliegen hun dagelijkse rondjes af en aan.
..snel verder naar Vegas door de Nevada woestijn, vanavond gaan we een kijkje nemen in deze bombastische glamour, kitsch en kermisstad. Een grote speeltuin.
Nou, heel veel groeten weer vanuit
Hotel Stratosphere in Las Vegas van Jesieb.

• 18 September 2010 - 16:09

Lars:

Hoe was Vegas??

• 19 September 2010 - 02:27

Jeske:

Heey Lars, Vegas was onvoorstelbaar groot en kits en mooi en alles tegelijk...........jeetjegokpaleizen, shops, mensen, chicks etc. etc.
    We hebben gefilmd dus als we terug zijn kun je alles bekijken. Ciao