Garden of Eden - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Jesieb - WaarBenJij.nu Garden of Eden - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Jesieb - WaarBenJij.nu

Garden of Eden

Door: Sybo

Blijf op de hoogte en volg Jesieb

22 November 2015 | Laos, Vientiane

We checken uit in Laos en gaan we met een gore hobbeltrein over de Mekong om alweer in te checken, alweer formulieren in te vullen voor Thailand en wachten geduldig totdat we in de Nighttrain to Bangkok mogen, die lijkt van binnen op de duikboot uit Das Boot en klinkt ook zo. Hebben we ook weer beleefd, maar begrijpen heel goed waarom een groepslid het vliegtuig heeft genomen naar Bangkok. Trein was 11u. onderweg.
We vertrekken met de bus en komen we 4dg. in een paradijs in de Thaise Zee terecht, op Koh Samet, een tropische verrassing. Het eiland is geschikt voor een Bounty reclame. De zee is hier zo warm als een bubbelbad en de cocktail laten zich smaken. Het eiland behoort tot één van de Nationale Parken.

• 23 November 2015 - 08:14

Tiffany:

Super al die verhalen!!! Ben zo benieuwd naar jullie pics!!

Lekker genieten!!