Chedi's en Stupa's - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jesieb - WaarBenJij.nu Chedi's en Stupa's - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jesieb - WaarBenJij.nu

Chedi's en Stupa's

Door: Sobie

Blijf op de hoogte en volg Jesieb

08 November 2015 | Thailand, Chiang Mai

In Sukhothai belanden met de Tuk Tuk in een wereld van tempels. De taxi's brengen ons naar een authentieke muziekschool, waar we onze muzikale talenten op thaise instrumenten mogen botvieren.
Op naar het achterland om bij locals vallen van bamboe te bekijken. De rijstvelden ruik je al op grote afstand. Nog een huisbezoek bij een omaatje van 90 en spotgoedkope houten meubels aanschouwen in een ambachtelijke houtzagerij waarin gewoon gerookt wordt.
Op de fiets gaan we langs tempels en biken we door de oude stad voor de sightseeing.
aan het eind van de gag met 34gr op de teller, wacht ons een pittige Thaise massage en bereiden we ons voor op de night market met Thais voer en bier.

• 09 November 2015 - 13:52

Douwe Bootsma :

Wat een avontuurlijk stel zijn jullie en hoe is t weer daar?