van Goteborg tot Geiranger - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Jesieb - WaarBenJij.nu van Goteborg tot Geiranger - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Jesieb - WaarBenJij.nu

van Goteborg tot Geiranger

Door: Jesieb

Blijf op de hoogte en volg Jesieb

14 Juli 2011 | Nederland, Meppel

Eindelijk dan eens een berichtje van Jesieb vanuit een plek ergens aan de grens van DK. en D. Vanaf 30 juni geen kans gehad om te surfen, dus dan maar een terugblik voor jullie.

Bij aankomst in Goteborg meizert het, maar eenmaal onderweg langs de scherenkust, de Zweedse eilanden met z'n idyllische dorpen, lacht de zon ons vriendelijk tegemoet en slingeren we richting Norge.
Wat een geweldig indrukwekkend land is onze reisbestemming. Machtige bergen, diepe fjorden, geen rechte weg, hair´pins in overvloed, soms koude voeten over de sneeuwhoogtes en dan weer erg warm. Het land van contrasten en vele gezichten. Geloof je niet in sprookjes? Ga naar Noorwegen en je bent helemaal om.
We overnachten in blokhutten op campings of in een Stugor bij een vriendelijke Noor of bij een boer.

Er vogt snel meer.
groets
Jesieb.

• 14 Juli 2011 - 15:50

Almara:

Jongens wat super om nog even een verslag van jullie te lezen ;) Klinkt allemaal super. Lekker genieten de laatste daagjes en een dikke kus van ons allemaal!!