@Home - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Jesieb - WaarBenJij.nu @Home - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Jesieb - WaarBenJij.nu

@Home

Door: Jesieb

Blijf op de hoogte en volg Jesieb

27 September 2010 | Nederland, Meppel

Vandaag al weer save geland.
Gisteren nog de VIP tour door LA gedaan,langs de strandtaferelen van Venice Beach, Muscle Beach (work out op het strand langs Pacific}, het relaxte Santa Monica en Malibu waar veel artiesten like Jim Morrison, Slash en te veel om op te noemen, hun intrek hadden evenals in Hollywood, waar we de Walk of Fame enz. trotseren. Het is allemaal typisch Amerikaans, Groot, groter, grootst. {Optrekje van Spielberg staat trouwens te koop voor een habbekrats, 139 milioen dollar).
...Bezoekje aan de Universal Studios blijkt niets anders dan een pretpark. Erg leuk, de Mummy Ride, stukje Shrek in 4D, maar verder geen opnames gezien.
...dan het afscheidsdiner met ons clubje en na een paar uur slaap staan we al weer een paar uur in de rij voor we door de overdreven strenge paspoortcontrole zijn voor de trip naar Chicago en nemen afscheid van een bruisend LA, City of Angels, met z'n 4 miljoen inwoners en de United States.
Wat een belevenis.

De laatste veel groeten van Jesieb en we zien jullie allemaal snel weer en dan openen we onze koffers met veel verhalen.