From LA to PismoBeach Watsonville San Fransisco - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jesieb - WaarBenJij.nu From LA to PismoBeach Watsonville San Fransisco - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jesieb - WaarBenJij.nu

From LA to PismoBeach Watsonville San Fransisco

Door: Jesieb

Blijf op de hoogte en volg Jesieb

15 September 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Free as a Bird is het gevoel wat er nu bij ons heerst. vanuit LA de bergen in door een Winnetou decor, een indrukwekkende etappe, halverwege stoppen we in een Big saloon, trefpunt van Harley Bikers en lookalikes a la ZZ-top. De cowgirls serveren de hompen vlees en de plaatselijke muzikanten maken de sfeer compleet. Geweldig.
Daarna langs de Pacific slingeren over de fenomenale Highway One.
Een bloemenriviere, maar dan een ruige versie. Van baai tot baai op weg naar de Golden Gate in the place to be, San Fransisco. het is de 14e sept. inmidels.
Borrelen in het Hard-Rock cafe. Een ritje in de Cable-car en ronken over de Golden Gate is een machtige ervaring.
Onze Harleys zijn een ware attractie en willen er zelfs Japanse schonen ermee en met ons op de foto.
De machines lijken wel slagschepen en rijden, so far, prinsheerlijk.
Tot nu toe is het een adembenemende tour, zijn we onder de indruk van het immense land en overweldigende natuur, eten we te vet en zijn die Americanos een beetje overvriendelijk.
Momenteel is het 30 graden en vertrekken we morgen, de 16e, naar Yosemite Park. grote groeten van Jesieb.

• 16 September 2010 - 08:09

Ma En Pa Hoefman:

Gelezen! Doe vooral voor-zichtig! Goede reis en een veilige thuiskomst.

Groetjes Ma en Pa

• 16 September 2010 - 18:26

Murron:

Heei
    hebben jullie het daar leukk???

nog veel plezier
    murron:D

• 16 September 2010 - 18:53

Reint, Irma En Kids:

hoi daar,
    klinkt allemaal goed zeg. Nog heel veel plezier daar.

groetjes Reint, Irma, Dennis en Niels

• 17 September 2010 - 09:45

Jacqueline:

Hee daar, far away,
    ik ben jaloers op jullie,;-p het lijkst me helemaal te gek daar en Yosimite moet ook indrukwekkend zijn. Ma is inmiddels verhuisd en het bevalt haar prima! Lieve groet J en I

• 17 September 2010 - 09:54

Rina En Gulio:

wensen jullie nog een fijne vakantie. geniet van alles wat je ziet en meemaakt.kom heelhuids terug.
    liefs rina en gulio

• 17 September 2010 - 13:28

Roelof Boverhof:

Hallo kieken jullie daor
    wel goed uut in det grote
    land nou nog veel vacantie
    plezier en kom gezond weer
    terug,Groeten van Roelof
    en Henny uut Staphorst

• 19 September 2010 - 02:29

Jeske:

Lieve mensen, dank voor jullie reacties. Een hele belevenis hoor....en het is hier erg hot. We rijden zonder jassen op de motor. Ik zit nu ff snel achter een pc in een washok. Wel lachen eigenlijk. Achter mij staan een aantal mexicaanse dames de lakens van het hotel te vouwen. Bye